Potpora za listopad-prosinac za mikropoduzetnike i proširene NKD djelatnosti

Mjera listopad-prosinac za poslodavce u prihvatljivim djelatnostima i mikropoduzetnike kojima je poslovanje narušeno zbog COVID-19 okolnosti te za djelatnosti obuhvaćene Odlukama Stožera ili epidemiologa.

Pad prihoda od 40% i više, potpora od 2.000 do 4.000 kn po radniku.

Od 26.10.2020.g. ne zaprimaju se NOVI zahtjevi za mjeru ORM COVID rujan prosinac i ORM COVID mikropoduzetnici rujan-prosinac i isključivo je moguće predati zahtjev za mjeru LISTOPAD-PROSINAC.

  • Ako je poslodavcu odobren zahtjev za rujan po mjeri rujan-prosinac djelatnosti ili mikropoduzetnici, a želi koristiti novu mjeru od listopada, potrebno je napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan-prosinac i podnijeti novi zahtjev za mjeru LISTOPAD–PROSINAC
  • Ako poslodavcu zahtjev za rujan djelatnosti ili mikropoduzetnici još nije obrađen po mjeri rujan-prosinac, rujan će se ocijeniti prema uvjetima mjere rujan-prosinac važećim u trenutku predaje zahtjeva. Ako želi koristiti novu mjeru od listopada, potrebno je napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan-prosinac i podnijeti novi zahtjev za mjeru LISTOPAD–PROSINAC. Ako poslodavac ne želi da mu se zahtjev za listopad po mjeri rujan–prosinac obrađuje po novoj mjeri listopad–prosinac, potrebno je javiti putem obrasca za izjavu.
  • Ako je poslodavcu negativno ocijenjen zahtjev za rujan po mjeri rujan-prosinac djelatnosti ili mikropoduzetnici i podnesen je prigovor na negativnu ocjenu koji je uvažen, rujan će se ocijeniti prema uvjetima mjere rujan-prosinac važećim u trenutku predaje zahtjeva. Ako želi koristiti novu mjeru od listopada, potrebno je napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan-prosinac i podnijeti novi zahtjev za mjeru LISTOPAD–PROSINAC
  • Ako je poslodavac podnio zahtjev za listopad po mjeri rujan-prosinac djelatnosti ili mikropoduzetnici i još nije obrađen, ako želi koristiti novu mjeru od listopada, potrebno je napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan-prosinac i podnijeti novi zahtjev za mjeru LISTOPAD–PROSINAC. Ako poslodavac ne želi da mu se zahtjev za listopad po mjeri rujan–prosinac obrađuje po novoj mjeri listopad–prosinac, potrebno je javiti putem obrasca za izjavu.
  • Ako je poslodavcu odobren zahtjev po mjeri rujan-prosinac, zahtjev je produžen na listopad i isplaćen je listopad, a poslodavac želi za listopad koristiti novu mjeru listopad–prosinac, mora napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan–prosinac, napraviti povrat sredstava za listopad po mjeri rujan–prosinac, te podnijeti novi zahtjev za mjeru listopad–prosinac
  • Ako je poslodavcu odobren zahtjev po mjeri rujan-prosinac, zahtjev je produžen na listopad i isplaćen je listopad, a podnio je novi zahtjev po mjeri listopad–prosinac, poslodavac mora napraviti odustanak od zahtjeva po mjeri rujan–prosinac te napraviti povrat sredstava za listopad po mjeri rujan–prosinac
  • Ako je poslodavcu odobren zahtjev po mjeri rujan-prosinac, zahtjev je produžen na listopad, isplaćen je listopad i želi ostati na mjeri rujan-prosinac, potrebno je javiti putem obrasca za izjavu.


VAŽNO:

  • Poništenje odustanka i naknadno vraćanje s mjere LISTOPAD–PROSINAC na mjeru rujan-prosinac po djelatnostima/mikropoduzetnici rujan-prosinac neće biti moguće.
  • Ako odustajete od zahtjeva rujan-prosinac za listopad i prosinac, prije odustajanja morate poslati dokaz o isplati plaća za mjesec za koji vam je isplaćena potpora. Kod predajte dokaza o isplati plaća označite "Raskidam ugovor/Ne produžujem zahtjev" jer prelazite na novu mjeru., ili ako ste već predali dokaz onda zatražite raskid ugovora/neproduživanje putem Dopune zahtjeva
  • Ako odustajete od zahtjeva rujan-prosinac za listopad i prosinac, novi zahtjev za listopad-prosinac možete predati i prije nego dostavite dokaz o isplati plaća za rujan za zahtjev rujan-prosinac.

Ključne razlike su kako je prikazano u tablici:

 

Mikropoduzetnici
rujan-prosinac

Djelatnosti
rujan-prosinac

Listopad-prosinac

Kriterij pada prihoda u usporednom razdoblju

50% i više

60% i više

40% i više

Usporedno razdoblje

Prethodni mjesec i usporedni 2019. *

Prethodni mjesec i usporedni 2019. *

Zbirno travanj-rujan 2020., usporedno s zbirno travanj-rujan 2019. Ili, ako poslodavac izabere prethodni mjesec 2020. i usporedni 2019.** kada predaje zahtjev zbog ograničenog rada odlukom Stožera.

Bez kriterija prihoda ako je onemogućen rad Odlukom Stožera

Da

Da

Da

Produživanje mjesec-za-mjesec

Da

Da

Ne (osim za zahtjeve predane zbog Odluke Stožera koji uspoređuju prethodni mjesec s usporednim 2019.)

Prihvatljive djelatnosti po NKD razredima

Bez kriterija djelatnosti

Popis prihvatljivih NKD razreda

Prošireni popis prihvatljivih NKD razreda, za mikropoduzetnike bez kriterija djelatnosti

Bez kriterija djelatnosti ako je onemogućen rad Odlukom Stožera

-

Da

Da

Iznos potpore

Do 2.000 kn po radniku

Do 4.000 po radniku

Do 4.000 kn po radniku
(ovisi o % pada prihoda)

Prihvatljivi datum osiguranja poslodavca u HZMO-u

Do 29. veljače 2020.

Do 29. veljače 2020.

Do 30. lipnja 2020.

Prihvatljivi datum zapošljavanja radnika

Do 31. kolovoza 2020.

Do 31. kolovoza 2020.

DO 30. rujna 2020.

* veljača 2020. ako ne posluje godinu dana; ** lipanj 2020. ako ne posluje godinu; za kvartalne obveznike i ostale iznimke pogledajte ovdje sva razdoblja usporedbe;

Za mjeru listopad-prosinac proširena je lista prihvatljivih NKD razreda.

Unutar razreda S96.09 uključeno je:

  • astrološke i spiritualističke djelatnosti
  • društvene djelatnosti kao što su usluge pratnje, usluge zakazivanja sastanaka, usluge ženidbenih ureda
  • sluge skrbi za kućne ljubimce kao što su hranjenje, njega i treniranje kućnih ljubimaca
  • djelatnosti rodoslovnih organizacija
  • djelatnosti studija za izradu tetovaža i “piercinga“
  • usluge čistača cipela, nosača, čuvara parkiranih automobila itd.
  • rad samoposlužnih automata na kovanice za osobne usluge (kabina za fotografiranje, strojeva za vaganje, mjerenje krvnog tlaka, ormarića za čuvanje stvari itd.), na temelju koncesije

Unutar razreda S96.09 nije uključeno:

  • veterinarske djelatnosti (vidi 75.00)
  • rad samoposlužnih strojeva za pranje rublja na kovanice (vidi 96.01)
  • rad automata za igre na sreću na kovanice (vidi 92.00)
  • rad automata za igru na kovanice (vidi 93.29)

Potpora se može zatražiti na osnovu sekundarne NKD djelatnosti ukoliko je prihvatljiva prema uvjetima mjere, ali morate obrazložiti u zahtjevu da Vam je to trenutno pretežita djelatnost.

Također, u tom slučaju potpora može odobriti samo za djelatnike koji zaista i rade u prihvatljivoj sekundarnoj djelatnosti.

Obrazloženje napišite u polju II. Razlog podnošenja zahtjeva.

Unutar razreda S96.09 uključeno je:

  • astrološke i spiritualističke djelatnosti
  • društvene djelatnosti kao što su usluge pratnje, usluge zakazivanja sastanaka, usluge ženidbenih ureda
  • sluge skrbi za kućne ljubimce kao što su hranjenje, njega i treniranje kućnih ljubimaca
  • djelatnosti rodoslovnih organizacija
  • djelatnosti studija za izradu tetovaža i “piercinga“
  • usluge čistača cipela, nosača, čuvara parkiranih automobila itd.
  • rad samoposlužnih automata na kovanice za osobne usluge (kabina za fotografiranje, strojeva za vaganje, mjerenje krvnog tlaka, ormarića za čuvanje stvari itd.), na temelju koncesije

Unutar razreda S96.09 nije uključeno:

  • veterinarske djelatnosti (vidi 75.00)
  • rad samoposlužnih strojeva za pranje rublja na kovanice (vidi 96.01)
  • rad automata za igre na sreću na kovanice (vidi 92.00)
  • rad automata za igru na kovanice (vidi 93.29)

Ako poslodavac ima pad prihoda u redovnim poslovnim aktivnostima:

  • iznos od najviše 4.000 kuna mjesečno po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu prema postotku pada prihoda/primitaka:
    • od 40,00% do 44,99% - 2.000 kn
    • od 45,00% do 49,99% - 2.500 kn
    • od 50,00% do 54,99% - 3.000 kn
    • od 55,00% do 59,99% - 3.500 kn
    • od 60% i više – 4.000 kn

Ako je rad ograničen Odlukom Stožera iznos potpore ovisi o postotku pada prihoda:

  • iznos od najviše 4.000 kuna mjesečno po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu prema postotku pada prihoda/primitaka:
    • od 40,00% do 44,99% - 2.000 kn
    • od 45,00% do 49,99% - 2.500 kn
    • od 50,00% do 54,99% - 3.000 kn
    • od 55,00% do 59,99% - 3.500 kn
    • od 60% i više – 4.000 kn

Ako je rad onemogućen Odlukom Stožera ili epidemiologa, iznos potpore ovisi o tome je li rad onemogućen duže ili kraće od 14 dana:

  • 2.000 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac zatvoren od 1 do 14 dana
  • 4.000 kuna po radniku koji radi u punom radnom vremenu, odnosno srazmjerni dio po radniku prema broju sati rada u nepunom radnom vremenu ukoliko je poslodavac zatvoren od 15 dana i nadalje

Pripremne radnje za uspješnu predaju zahtjeva:

  • Upoznajte se s zahtjevom kojega će te popunjavati
  • Napišite unaprijed tekstove 'Razlog podnošenja zahtjeva' i 'Poduzete aktivnosti za očuvanje radnih mjesta' u dokument na računalu. Kada dođete na korak 2., s kopiraj-zalijepi prebacite napisani tekst u odgovarajuća polja u obrascu
  • Preuzmite s naše stranice tablicu popisa radnika za koje tražite potporu i ispunite je
  • Pripremite PDV obrase za travanj-rujan 2020. i usporedni travanj-rujan 2019. Opcionalno, pripremite PDV obrasce prethodni mjesec i usporedni mjesec 2019. (lipanj 2020. ako ne poslujete godinu dana) ako ste u kriteriju za tu opciju.
    Molimo nemojte skenirati PDV obrasce već učitajte PDF format obrazaca, kako se generira kod predaje u Poreznu upravu! (primjer)
  • Ako ste obveznik kvartalne predaje PDV obrasca, pripremite izvješće za III. i II. kvartal 2020. i III. i II. kvartal 2019. (ili III. kvartal 2020. i III. kvartal 2019. ako poslujete od 1. travnja 2019.)
  • Ako niste obveznik predaje PDV obrasca preuzmite s naše stranice tablicu usporedbe prihoda 2020. prema 2019. ili ako poslujete kraće od godinu dana ovu tablicu i pripremite u PDF obliku izvod iz knjige primitaka i izdataka ili brutto bilancu za usporedna razdoblja, odnosno izvod iz fiskalne blagajne ili Knjige prometa za paušalne obrte
  • Ako ste obveznik isplate plaće, preuzmite predložak Izjave o isplati plaća
  • Ako predajete zahtjev iz razloga onemogućenog/ograničenog rada po odluci Stožera, pribavite Odluku na koju se pozivate.
  • Ako ste obrt ili sezonska djelatnost, pročitajte korisne informacije ovdje.
  • Provjerite da li koristite noviju verziju internet preglednika
  • Provjerite da veličina svih dokumenata zajedno ne prelazi 20 Mb. (PDF i slikovne dokumente možete smanjiti povećanjem kompresije, uglavnom odabirom opcije kod spremanja koja se zove "Smallest file" ili "E-mail optimized")


VAŽNA INFORMACIJA: Obratite pažnju na postavke internet preglednika za automatsko ispunjavanje obrazaca jer se može dogoditi da prepišete već upisane vrijednosti s predloženim vrijednostima auto-ispune koja ne odgovaraju zahtjevu kojega predajete.

Na primjer, ako kod unosa e-maila iskoristite ponuđenu vrijednost (koju ste već koristili za unos e-mail adrese na prethodnim obrascima na drugim web stranicama), vaš internet preglednik će prepisati naziv subjekta, adresu, poštanski broj i mjesto s vrijednostima koje ste tada upisali za ponuđenu e-mail adresu.



Predaja zahtjeva i dokazivanje pada prihoda

Za zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 26. listopada 2020. godine do zaključno 25. studenoga 2020. godine odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za listopad, studeni i prosinac 2020. godine.

Za zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 26. studenoga 2020. godine do zaključno 25. prosinca 2020. godine odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za studeni i prosinac 2020. godine.

Za zahtjeve za dodjelu potpore zaprimljene od 26. prosinca 2020. godine do zaključno 25. siječnja 2021. godine odobravat će se isplata mjesečnih troškova plaće za prosinac 2020. godine.

Mikropoduzetnici (poslodavci s 9 ili manje zaposlenih) mogu koristiti mjeru listopad-prosinac na osnovu kriterija pada prihoda, neovisno u kojoj djelatnosti posluju.

Da bi predali zahtjev bez kriterija NKD djelatnosti slijedite ovu uputu:

  • Na prvom koraku, iz izbornika NKD djelatnosti odaberite opciju (na kraju popisa)"Mikropoduzetnik"



U smislu ovih kriterija prihodima/primicima se smatraju podaci o vrijednosti isporuka dobara i usluga iskazanih pod točkama I., II.1., II.2. i II.3. Obrasca PDV neovisno o njihovoj prirodi, strukturi i načinu obračuna. Iznimno, poduzetnici koji relativnu većinu svojih prihoda/primitaka ostvaruju isporukom dobara i usluga za koje pravo oporezivanja imaju druge države, a takve izlazne račune ne iskazuju na PDV obrascu, mogu dokazivati pad prihoda i drugom vjerodostojnom dokumentacijom uz navođenje članka Zakona o PDV-u koji regulira takva izuzeća.

Pad prihoda dokazuje se sljedećom dokumentacijom:

  • PDV obrascem - mjesečni ili kvartalni koji se predaje Poreznoj upravi u izvornom PDF formatu (primjer), ne skenirano.
  • Tablicom usporedbe prihoda/primitaka. Preuzmite ovdje (ako poslujete duže od godine dana) ili ovdje (ako poslujete kraće od godine dana)
  • Izvodom iz knjige primitaka i izdataka tj. brutto bilanca
  • Izvodom iz fiskalne blagajne ili Knjige prometa

Ne dostavljaju svi poslodavci sve navedeno, pročitajte ostale odgovore za konkretnu uputu koju dokumentaciju dostavljate i kako.

Razdoblje koje se uspoređuje kao kriterij pada prihoda objašnjeno je u odgovoru ispod.

Usporedna razdoblja i opcije usporedbe prihoda/primitaka:

  • Kumulativ prihoda/primitaka za razdoblje od 1. travnja do 30. rujna 2020., usporedno s kumulativom za razdoblje 1. travanj do 30. rujan 2019. Kod obveznika kvartalnih izvješća uspoređuje se kumulativ II. i III. tromjesečja 2020. s istim razdobljem 2019.
  • Ako poslodavac posluje kraće od 12 mjeseci: mjesec koji prethodi mjesecu za koji traži potporu u odnosu na lipanj 2020.
  • Ako je poslodavac osnovan nakon 1. travnja 2019. i posluje duže od godine dana:
    • mjesec koji prethodi mjesecu za koji traži potporu (npr. rujan 2020.) i usporedni mjesec rujan 2019.
    • ako je obveznik kvartalnih izvješća: III. tromjesečje 2020. u odnosu na III. tromjesečje 2019

Ako predate zahtjev s usporedbom travanj-rujan 2020. (ili II. i III. tromjesečje) prema travanj-rujan 2019. (ili II. i III. tromjesečje 2019.) ta usporedba je važeća za cijelo razdoblje listopad-prosinac i jedan predani zahtjev.


Poslodavac kojemu je ograničen rad Odlukama Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) može za model usporedbe prihoda/primitaka birati:

  • Opcija A: mjesec koji prethodi mjesecu za koji traži potporu i usporedni mjesec 2019. ILI
  • Opcija B: kumulativ prihoda u razdoblju od 1. travnja do 30. rujna 2020. u odnosu na isto razdoblje 2019.

PDV obveznici dostavljaju PDV obrazac koji su predali Poreznoj upravi, u izvornom PDF formatu (ne skenirano) kako su predali Poreznoj upravi (primjer).

  • ako predajete mjesečno PDV izvješće, tada je to PDV obrazac za razdoblje jednog mjeseca
  • ako predajete kvartalno PDV izvješće, tada je to PDV obrazac za razdoblje jednog kvartala

INFO: Ako imate mogućnost, možete učitati kumulativni PDV obrazac za razdoblje travanj-rujan umjesto 6 pojedinačnih (mjesečnih) PDV obrazaca ili umjesto dva kvartalna izvješća.


VAŽNO:

Ako u usporednom razdoblju niste cijelo vrijeme u sustavu PDV-a, za razdoblje kada niste dostavite tablicu usporedbe prihoda/primitaka i dodatno izvod iz knjige primitaka i izdataka ili brutto bilancu. Dodatnu dokumentaciju učitajte u polje DODATNA DOKUMENTACIJA.

Predložak tablice prihoda/primitaka preuzmite u odgovoru "Ukoliko nisam obveznik PDV-a, što moram predati uz zahtjev kao dokumentaciju za dokaz pada prihoda?".

U trećem koraku, DOKUMENTACIJA, u predviđena polja učitajte PDV obrasce ili tablicu usporedbe prihoda/primitaka za usporedno razdoblje. Istovremeno možete učitati do 6 PDV obrazaca u jedno polje:



Ako poslujete godinu dana ili duže, koristite ovu tablicu usporedbe prihoda.
Ako poslujete manje od godine dana, koristite ovu tablicu usporedbe prihoda.

Dokumente učitajte u to naznačena polja kod predaje zahtjeva:


Uz tablicu prihoda/primitaka, dužni ste dostaviti i izvod iz knjige primitaka i izdataka ili brutto bilancu za odnosna razdoblja. Paušalni obrtnici dužni su dostaviti i izvod iz fiskalne blagajne ili Knjigu prometa za usporedno razdoblje. Ove dokumente učitajte u polje DODATNA DOKUMENTACIJA.

Primjeri ograničenja rada:

  • ograničenje radnog vremena na kraće radno vrijeme
  • ograničenje kapaciteta (npr. broj osoba koji mogu boraviti u prostoru, na događaju, u prijevozu itd)

Da bi vam se priznao kriterij ograničenje rada, mora postojati Odluka Stožera Civilne zaštite (nacionalnog, županijskog ili lokalnog) koja ograničava rad za djelatnost u kojoj vi poslujete. U slučaju da je ograničen rad vašem značajnom kupcu (te zbog toga vaše poslovanje ima smanjene prihode) - kriterij vaše prijave ne može biti ograničen rad, već "pad poslovnih aktivnosti - prihoda/primitaka". Razlog tome što vama nije u tom trenutku ograničen ili onemogućen rad odlukom Stožera, ali su okolnosti prouzročene koronavirusom utjecale na vaš prihod.



U slučaju da je poslodavcu ograničen rad odlukom Stožera ili epidemiologa tada za mjesec u kojemu mu je ograničen rad ne mora zadovoljiti kriterij djelatnost unutar prihvatljivih NKD razreda.

Ako vam je ograničen rad Odlukom Stožera ili epidemiologa možete birati usporedno razdoblje pada prihoda na ovaj način:

  • Opcija A: pad prihoda u rujnu 2020. godine u odnosu na rujan 2019. godine (ukoliko tražite potporu za listopad), odnosno dokazati da u mjesecu koji prethodi onome za koji tražite potporu imate pad prihoda/primitaka u odnosu na isti mjesec 2019. ILI
  • Opcija B: kumulativno, usporedbom prihoda u razdoblju od 01. travnja 2020. do 30. rujna 2020. u odnosu na kumulativ istog razdoblja 2019.

Tromjesečni obveznici PDV-a dokazuju pad prihoda/primitaka kumulativno za drugo i treće tromjesečje 2020., u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.


PREDAJA ZATHJEVA:

Na prvom koraku, iz izbornika NKD djelatnosti odaberite opciju (na kraju popisa) "Ograničen/onemogućen rad odlukom Stožera."



U drugom koraku na pitanje "II. Razlog podnošenja zahtjeva" odgovorite Ograničen rad odlukom Stožera te u izborniku dužine trajanja ograničenja odaberite "Do 14 dana" ili "Preko 14 dana".



Zahtjev koji ste predali s razlogom "Ograničen rad odlukom Stožera" vrijedi samo za mjesec u kojemu vam je ograničen rad. Predajte novi zahtjev nakon što vam istekne ograničenje rada.

U trećem koraku, DOKUMENTACIJA, u predviđena polja učitajte:

  • Odluku Stožera (nacionalnog, županijskog, lokalnog) po kojoj vam je ograničen rad

  • PDV obrasce ili tablicu usporedbe prihoda/primitaka za usporedno razdoblje kako je napisana uputa na obrascu (na slici je primjer obrasca, razdoblja usporedbe biti će drugačija, ovisno o datumu predaje zahtjeva).

    INFO: Ako imate mogućnost, možete učitati kumulativni PDV obrazac za razdoblje travanj-rujan umjesto 6 pojedinačnih (mjesečnih) PDV obrazaca.



U slučaju da je poslodavcu onemogućen (zabranjen) rad odlukom Stožera ili epidemiologa tada za mjesec u kojemu mu je onemogućen rad ne mora zadovoljiti kriterij pada prihoda i kriterij djelatnost unutar zadanih NKD razreda.


Da bi predali zahtjev bez dokaza pada prihoda/NKD djelatnosti slijedite ove upute:

  • Na prvom koraku, iz izbornika NKD djelatnosti odaberite opciju (na kraju popisa) "Ograničen/onemogućen rad odlukom Stožera."



  • Na drugom koraku, na pitanje "II. - Razlog podnošenja zahtjeva" odgovorite Onemogućen rad odlukom Stožera



    Iz izbornika odaberite da li vam je onemogućen rad na manje ili više od 14 dana.

  • Na trećem koraku, DOKUMENTACIJA, učitajte kopiju odluke Stožera u za to predviđeno polje.

Zahtjev koji ste predali s razlogom "Onemogućen rad odlukom Stožera" vrijedi samo za mjesec u kojemu vam je onemogućen rad. Predajte novi zahtjev nakon što vam istekne zabrana rada.

Za mjeru listopad-prosinac moguće je da zahtjev morate ili ne morate produživati mjesec-za-mjesec.

Zahtjev se NE PRODUŽUJE mjesec-za-mjesec:

  • ako ste uz zahtjev predali dokumentaciju o prihodu za razdoblje travanj-rujan
  • ako ste uz zahtjev predali dokumentaciju o prihodu za II. i III. kvartal

Zahtjev se PRODUŽUJE mjesec-za-mjesec:

  • ako ste predali dokumentaciju o prihodu za mjesec koji prethodi mjesecu u kojemu ste predali zahtjev
  • ako ste predali dokuementaciji o prihodu za III. kvartal

Pročitajte odgovor na pitanje "Koja su usporedna razdoblja za dokazivanje pada prihoda" za informaciju koji kriteriji odlučuju za koje razdoblje možete/morate predati dokumentaciju o prihodu.

Obvezna predaja dokaza o isplati plaća/namjenskom utrošku dobivenih sredstava

Tržište rada na dohvat ruke

Ne propusti priliku, prijavi se

Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politikama privatnosti.